آخر الأخبار

جاري التحميل ...

تحميل اتصل بأمك وقولها انا اتمنعت من دخول الامتحان عشان مسكت ايد صاحبتى فى المدرج – الفيديو الاصلى mp3 – mp4

.

نزلنا نهزر مع الناس وطلبنا من الشباب وقولنا لكل واحد اتصل بأمك وقولها انا اتمنعت من دخول الامتحان عشان صاحبتى كانت زعلانة منى وكنت بصالحها و مسكت ايد صاحبتى فى المدرج عشان نشوف رد فعل الاهالى ايه ؟
نتمني ان الحلقة تعجبكو ✌ لو الفيديو عجبك دوس لايك عايزين نوصولو ل 50 الف لايك 😍😍😍
ومتنسوش تشتركوا فى القناة وتفعلوا زر الجرس 🔔 عشان يوصلكو كل جديد من فيديوهاتنا وكمان تشتركو في قناتنا الجديدة من هنا: http://cutt.us/ZkOWo
تقديم : خلود مصطفى اعداد : عهد مصطفى
تصوير : سعيد موسى مونتاج : محمود الصوفى
تابعونا على :
الفيس بوك : https://www.facebook.com/YallaMediaProduction
الانستجرام : https://www.instagram.com/yallamediaproduction
تويتر : https://twitter.com/YallaMediapro
يوتبوب : https://goo.gl/IFw
مقالب المكالمات
هاتعمل ايه لو لقيت حد بيتصل بيك وبيتكلم باللغة العربية الفصحى … مسخرة
https://youtu.be/zC3nk0yJVnY
اتصلى بأمك وقوليلها انا طالعة الساحل مع صاحبى يومين كدة ع السريع
https://youtu.be/-68EvBKr7W0
المقلب اللى جاب سكتة قلبية للاهالى اتصل بأمك وقولها انا فى القسم عشان ضربت المراقب ضحك السنين
https://youtu.be/HaLs71aSigo
اتصل بأمك و قولها انا سحبت ملف الكلية ومش هتكمل تعليم .. الاهالى اتصدمت
https://youtu.be/1JpZ9mpX4x4
اتصل بخطيبتك وقولها انا مش عايز اعرفك تانى لانى بحب واحدة تانية وهاخطبها البنات اصدمت
https://youtu.be/Cc9i66nkq9Q
اتصل بأمك وقولها انا عرفت ان ابويا متجوز عليكي ضحك السنين
https://youtu.be/jt67646kkRI
اتصل بأمك وقولها هاتقضى الفلانتين فين انتى وبابا ضحك السنين
https://youtu.be/QIBpxdEVxjo
اتصل بأمك وقولها انا مش هاجيبلك هدية عيد الام بس عاملك مفاجاة تانية ضحك السنين
https://youtu.be/odq_CDhtrgY
اتصل بأمك او صاحبك وكلمه باللغة العربية الفصحى ضحك السنين
https://youtu.be/1nOm5jJ3vXk
اتصل بابوك وقولو انا اتقفشت مع صاحبتى وابوها قالى لازم تتجوزها الجزء الثاني
https://youtu.be/xHJfaE_A7vg
اتصلى بالاكس وقوليلو عايزينك اول يوم العيد عشان بابا مجبش خروف العيد
https://youtu.be/Z4IFkcf24yc
اتصل بأمك وقولها انا فى القسم عشان ضربت المراقب ضحك السنين “الجزء التانى”
https://youtu.be/DLBOEnoMSRE
أتصل بمراتك و قولولها انا قررت اتجوز عليكي
https://youtu.be/h4xuTiZhetg
اتصل بأمك وقولها انا اتعملى محضر عشان اتحرشت ببنت فى الكلية
https://youtu.be/NyPfjbLPWLc
اتصل بابوك وقولو انا اتقفشت مع صاحبتى وابوها قالى لازم تتجوزها
https://youtu.be/tQYtvBsfofE
هاتعملى ايه لو حد اتصل بيكي وقالك انا قفشت بنتك بتشرب حيشيش الامهات اتصدمت
https://youtu.be/omn0E8U6yd0
اتصل بامك وقولها انا اتجوزت عرفى والبنت حامل ومش عارف اعمل ايه
https://youtu.be/2acYkHVxEm4
اظرف بنت فى مصر كلمت ابوها وامها وعملت فيهم نفس المقلب
https://youtu.be/neoKXbC0ABs
أتصل بالناس الى مش عاوزهم معاك فى 2019 وقولهم عايزين ننضف حياتنا بقى
https://youtu.be/73wUgsuoH9c


يمكنك أيضًا مشاهدة الفيديو في المصدر على YouTube 


تحميل الفيديو الاصلى – اتصل بأمك وقولها انا اتمنعت من دخول الامتحان عشان مسكت ايد صاحبتى فى المدرج – mp3 – mp4 



.

التعليقات



إذا أعجبك محتوى مدونتنا نتمنى البقاء على تواصل دائم ، فقط قم بإدخال بريدك الإلكتروني للإشتراك في بريد المدونة السريع ليصلك جديد المدونة أولاً بأول ، كما يمكنك إرسال رساله بالضغط على الزر المجاور ...

إتصل بنا

مدونة مكتبة الكتب التعليمية

جميع الحقوق محفوظة

download3 mp3 mp4

2016